ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Доставка по Україні виробляється компанією перевізником "Нова Пошта".

Способи оплати товарів:

  • Післяплати (оплата при отриманні товару)
  • 100% оплата Вашого замовлення

Оплата при отриманні товару у відділенні служби доставки "Нова Пошта")

Надсилання замовлень відбувається з понеділка по суботу.

Клієнт (Ви) оплачує вартість замовлення + вартість доставки + 2,5% від суми замовлення + 20 грн. за пересилання грошей відправнику (Нам) у відділенні компанії "Нова Пошта".

Клієнт може ознайомитися з товаром (перевірити зовнішній вигляд, цілісність упаковки, термін придатності) на поштовому відділенні. Після цього зробити оплату цього товару. Якщо товар був пошкоджений під час транспортування або замовлення укомплектовано не повністю — необхідно відмовитися від отримання та оплати посилки, а також зробити фотофіксацію та скласти акт (претензію) у присутності співробітника компанії-перевізника.

Якщо вартість обраних вами товарів складає менше 300 грн, відправка замовлення буде здійснена тільки після 100% передоплати.

100% оплата Вашого замовлення

При переказі коштів на рахунок ПриватБанку слід враховувати комісію за переказ. При 100% оплаті вашого замовлення з понеділка по суботу до 15:00 магазин гарантує передачу вантажу компанії "Нова Пошта" цього ж дня. Умови відправлення замовлень по Україні та прийом платежів у святкові дні може відрізнятись від звичайного графіка роботи.

  • За умови наявності товару на складі та підтвердження замовлення менеджером за телефоном до 15:00.
  • Оплата вважається проведеною на момент зарахування коштів у банківський рахунок продавця.

Термін надходження коштів на рахунок продавця може відрізнятись залежно від емітента банківської картки покупця:

  • оплати з карток ПриватБанк надходять на рахунок протягом 1 робочого дня (як правило, протягом декількох хвилин)

ПРАВИЛА ПЕРЕВІРКИ КОМПЛЕКТАЦІЇ І ЗБЕРЕЖЕНОСТІ ТОВАРУ ПРИ ОТРИМАННІ ЗАМОВЛЕННЯ

Увага!

Щоб уникнути спірних ситуацій під час транспортування замовлень компанією-перевізником, просимо ознайомитися з цією інформацією. Оформляючи замовлення в інтернет-магазині, Покупець підтверджує повну та беззастережну згоду з інформацією, вказаною нижче.

Незалежно від обраного способу оплати Покупець має право оглянути замовлений товар у поштовому відділенні (перевірити зовнішній вигляд, цілісність упаковки, термін придатності).

У разі, якщо за результатом огляду посилки Покупець виявить пошкодження товару при транспортуванні та/або неповну комплектацію замовлення та/або інші дефекти товару, Покупцю необхідно відмовитися від отримання та оплати посилки, а також зробити фотофіксацію та скласти акт (претензію) у присутності співробітника компанії -перевізника.

Магазин не несе відповідальності перед Покупцями за дефекти замовлення (посилки), які містяться Покупцями без попереднього огляду в поштовому відділенні згідно з описаним вище алгоритмом.

УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ КОМПАНІЄЮ "НОВА ПОШТА"

Відповідно до пункту 13.1.2 умов надання послуг компанією "Нова пошта" та додаткової угоди між відправником та компанією "Нова пошта" відправлення зберігається у відділенні протягом 5-ти робочих днів відділення з урахуванням дня надходження відправлення до відділення одержувача. З 6-го робочого дня таке відправлення вважається незатребуваним та автоматично повертається відправнику.

Увага діють обмеження щодо доставки!

Товар не відправляємо на територію АР Крим та тимчасово окуповані території Донецької та Луганської областей.